אל-קל

יכולות התוכנה

הפקת הצעות מחיר וניתוח עלויות/רווח

הפקת הצעות מחיר (עם/בלי שרטוטים)

על סמך בחירת המוצר (חלון, דלת או תריס), בחירת צבע האלומיניום, סוג הזכוכית, סוג התריס, עם/בלי מנוע, מידות וכמות המוצר. ראה דו”חות הצעת מחיר עם/בלי שרטוטים

הפקת ניתוח עלויות/רווח לכל מוצר ולכל הפרויקט

לכל מוצר ולכל הפרויקט ניתן לראות את סה”כ עלות האלומיניום, עלות המשקוף עיוור, עלות הזכוכית, עלות הפירזול וסה”כ עלות החומר. כמו כן את עלות הייצור, עלות ההרכבה, סה”כ העלויות וסה”כ הרווח. כמו כן את סה”כ משקל האלומיניום לכל מוצר ולכל הפרויקט. ראה דוגמה בדו”ח ניתוח עלויות/רווח.

הפקת תמחיר מפורט לכל מוצר בפרויקט

בדו”ח זה יש פירוט חישוב עלות של כל פרופילי המוצר, עלות פרזולי המוצר, עלות הזכוכית, עלות משקוף עיוור, עלות הייצור, עלות ההרכבה והרווח למוצר.

הפקת הוראות ייצור

הפקת הוראות יצור מפורטות

זה דו”ח המיועד לייצור. הדו”ח מציג את שרטוט המוצר ואת כל הפרופילים הנדרשים לייצור המוצר. לכל פרופיל מודפס שרטוט הפרופיל, תיאור הפרופיל, צורת החיתוך (גרונג/ישר), מידה נדרשת לחיתוך וכמות לחיתוך. כמו כן לכל חלון/דלת יש תיאור של סוג הזכוכית הנדרש, מידות וכמות הזכוכית הנדרשים לחיתוך.

הפקת הוראות יצור מרוכזות

דו”ח זה נותן פירוט של כל המידות והכמויות לחיתוך הפרופילים והזכוכית לעד 11 מידות שונות לאותו מוצר, בדף אחד!

הפקת הוראות יצור למשקופים וכנפיים

דו”ח זה נותן את מידות רוחב/גובה ליצור של: המשקוף, כנף הזכוכית, כנף הרשת, כנף התריס, ההלבשה ומידות הזכוכית למוצר.

הפקת הזמנות חומרים

הפקת הזמנות חומר

הזמנת אלומיניום, זכוכית, פרזול, שדות תריס גלילה, ידנית או אוטומטית לפרויקט. הזמנת האלומיניום לפרויקט, כוללת אופטימיזציה – חישוב אופטימלי, לניצול מקסימלי של כל המידות והכמויות הנדרשות מכל פרופיל. ראה דוגמאות לדו”חות הזמנת פרופילים, זכוכית ופרזול.

 

ביצוע אופטימיזציה להזמנה וחיתוך הפרופילים לפרויקט

תוכנה מפיקה דו”ח הזמנת פרופילים לאחר ביצוע האופטימיזציה, כאשר לכל פרופיל מופיע: שרטוט הפרופיל, תיאור הפרופיל, כמות מוטות הנדרשת ומשקל המוטות. ראה דוגמה בדו”ח הזמנת פרופילים. התוכנה מפיקה גם דו”ח חיתוך לפרופילים כתוצאה מהאופטימיזציה, שבו יש תוכנית חיתוך לכל סוג פרופיל – כלומר מה צרוף המידות שנדרש לחתוך מכל מוט.

הפקת דו”ח הזמנת משקופים עיוורים

בדו”ח זה ניתן להגדיר את סוג המשקוף לכל פתח, את סוג הפרופיל המרכיב את המשקוף בכל צד (עליון, תחתון, ימין ושמאל), מידות המשקוף וכמות המשקוף הנדרש. ראה דוגמה לדו”ח הזמנת משקופים עיוורים.

מחירונים, רשימות, סקיצות ודו"חות מוצרים

הפקת דו”ח סקיצות מוצרים

דו”ח זה מציג את שרטוט המוצר על דף A4, ניתן להחתים את הלקוח על השרטוט, לצורך אישור המוצר: סוגי הזכוכית, מידת הקבוע, סוגי חלוקה בכנפיים ובקבועים וכדו’.

הפקת מחירון למוצר

קבלת טבלת מחירי המוצר כל 10 ס”מ ברוחב ובגובה, על סמך צבע האלומיניום, סוג הזכוכית, % הרווח הנדרש ושאר הנתונים שהוגדרו למוצר.

גלריה

ניתן להציג/להדפיס ללקוח צילומי מוצרים לדוגמה. בתוכנה כלולים יותר מ- 540 צילומים של חלונות, דלתות, תריסים וקירות מסך.

הפקת דו”ח מדבקות למוצרי הפרויקט

התוכנה מפיקה דו”ח מדבקות לפי כמות וסוגי המוצרים לפרויקט. ניתן להדביק את המדבקות על הכנפיים ועל המשקופים כדי שלמרכיבים של המוצרים בבניין יהיה ברור לאיזה פתח מיועד כל חלון/דלת או תריס.

קטלוגים

ניתן להציג על המסך או להדפיס את כל הקטלוגים המעודכנים לכל הסדרות של החברות: קליל, אלובין ואקסטל.

רשימות עזר ודו"חות נוספים, וספירת מלאי

הפקת דו”ח רשימת פרופילים לספירת מלאי

התוכנה מפיקה דו”ח של כל הפרופילים השייכים לסדרות שנבחרו (עבור פרופילים שקיימים במלאי המפעל). על גבי ההדפסה ניתן לרשום את כמות המוטות והאורך של כל סוג פרופיל.

הפקת דו”ח של רשימת השיקים הדחויים היוצאים של המפעל לספקים

ניתן להדפיס רשימה של כל השיקים היוצאים של המפעל לספקים, או רשימת השיקים היוצאים לתחום תאריכים נדרש.

הפקת דו”ח לקוחות חייבים

ניתן להקליד את כל ההזמנות של הלקוחות, עם הסכום של כל הזמנה. אח”כ ניתן לדווח לכל הזמנה כמה שולם. ניתן להפיק דו”ח לקוחות חייבים המפרט לכל לקוח, מה היה סכום בהזמנה, כמה שולם, והאם נותרה יתרת חוב.

הפקת דו”ח חובות לספקים

ניתן להקליד את כל החשבוניות של הספקים לתוכנה (כולל מס’ חשבונית, הסכום של כל חשבונית וכו’), ולדווח לכל חשבונית כמה שולם לספק. ניתן להפיק כרטיס לספק, שבו מופיעות כל החשבוניות של הספק, מה הסכום בכל חשבונית, מה הסכום ששולם ומה הסכום שנשאר לתשלום.

מעקב לפרויקט

לכל פרויקט יש אפשרות לרשום/להדפיס תזכורות, תיקונים, שינויים ושונות.

הפקת תמחיר מפורט לכל מוצר בפרויקט

מה זה כולל?

בדו"ח זה יש פירוט חישוב עלות של כל פרופילי המוצר, עלות פרזולי המוצר, עלות הזכוכית, עלות משקוף עיוור, עלות הייצור, עלות ההרכבה והרווח למוצר

אל-קל 2023

תוכנה למפעלי אלומיניום, מחסני אלומיניום, חברות בניה ויועצי אלומיניום. משווקת בלעדית ע"י שרביט מערכות.

פוטר

Scroll to Top
×

מובייל

דילוג לתוכן